Hozzányúl a Facebook a Snapchat-klón Stories-hoz, pont úgy, ahogy nemrég az Instagram esetén tette, és ez csak egyedül neked nem lesz jó.
A Storiest a Facebook szinte minden termékbe beépítette – írja a 24.hu. Mindössze egy napig látható posztokat tehetsz közzé az Instagramon, a Messengerben, a Facebookon és a WhatsAppon.
Az Instagramon elképesztően pörög a Stories: egy korábbi adat szerint nem kevesebben, mint 250 millióan használták. A Facebookon jelenleg napi 150 millióan posztolnak 24 órás tartalmakat.
És mivel rengetegen rácsúsztak itt is, mit tesz a Facebook? Hát persze, hogy hirdetéseket tol a Stories-ba is, úgy, ahogyan azt az Instagram esetén tette.
„Egyre több ember használja a Facebook Storiest arra, hogy összekapcsolódjon az ismerőseivel és a cégekkel, ezért elkezdtük tesztelni a hirdetéseket a történeteken belül, hogy a felhasználók új termékeket és szolgáltatásokat fedezhessenek fel. A sztorikban szereplő hirdetések nagy értéket adnak hozzá a cégekhez az Instagramon, és úgy gondoljuk, hogy ez a Facebookon is működhet.”
idézte a cikk a Facebook termékmenedzserét.
A tesztidőszak során az Egyesült Államok, Mexikó, Brazília területén élő felhasználók láthatják majd a reklámokat a barátak posztjai közé ékelve, amik mindössze 5-15 másodpercesek lehetnek. Amennyiben a Facebook úgy gondolja, hogy ez a hirdetőknek előnyös, valószínűleg később világszerte bevezetik a reklámokat – jegyzi meg a cikk.