Óriásit bakizott a Ryanair: a fapados légitársaság közel 200, a Kanári-szigetekre indult utas csomagját felejtette Budapesten.
A Blikk szerint már a csomagfeladással gondok voltak a Liszt Ferenc Repülőtéren, órákig álltak sorban az emberek a pakkjukkal, mert elromlott a táskákat továbbító futószalag.
A gép végül egyórás késéssel felszállt, de mikor landolt Las Palmasban, az utasok azzal szembesültek, hogy nincsenek meg a csomagjaik.
Az összes poggyász Budapesten maradt, a pilóta ugyanis nem várt tovább a földi személyzetre, akik hozták volna azokat, így egyszerűen elindult.
„Először azt hittük, viccelnek velünk, mikor azt mondták, hogy minden csomag Pesten maradt. Nagy volt a fejetlenség, senki sem értette, hogy ez miként történhetett meg. Egyből a Ryanair ügyintézőjéhez küldtek mindenkit, legalább 80 embert, a többieket egy másik ablakhoz, hogy jegyzőkönyvben tehessenek panaszt, amiért nem érkezett meg a csomagjuk. Itt is több órát kellett sorban állni, mire felvették az adatainkat, ráadásul megnyugtató hírekkel sem tudtak szolgálni. Azt a tájékoztatást adták, hogy legkorábban szerdán kaphatjuk meg a holmijainkat”
– idézte a Blikk az egyik utast.
A gépen a cikk szerint kisgyerekes családok is utaztak a gépen, nekik különösen fájó, hogy mindenük Budapesten maradt.