Mitől lesz egy logó közismert? A színek teszik azzá, vagy netán a formák? Netán valami teljesen más, ami első ránézésre nem látható, de megfogja a tudatalattit?
Az alábbi vállalatok pont ilyen logikával érveltek, amikor megtervezték mára világhírűvé vált emblémáikat.
1. Toyota
Ez a logó azért érdekes, mert a gyártó nevében szereplő összes betű megtalálható benne.
2. Toblerone
A svájci csoki nevéből kiolvasható az ország fővárosa, Bern, ahol egyébként a csokit készítik. A Matterhorn hegycsúcson a város címerén is feltűnő medve bújik meg.
3. Tour De France
4. FedEx
Az E és az X betűk között egy nyíl látható, ami a hatékonyságot jelképezi.
5. Beats
A logó egy Beats fejhallgatót viselő embert jelképez.
6. Quiksilver
A logó A nagy hullám Kanagavánál című híres japán fametszet stilizált verziója.
7. Amazon
A logó arra utal, hogy az Amazonnál a-tól z-ig bezárólag minden kapható + így úgy tűnik, mintha mosolyogna.
8. Pinterest
Angolul a pin annyit tesz: rajzszög.
9. Hyundai
A „H” betű az autókereskedő és a vásárló közti bizalmat jelképezi.
10. Levi’s
Igen, az ott egy fenék.
11. Alfa Romeo
Az olasz autómárka logója tele van utalásokkal és jelentésekkel, de az egyik legfeltűnőbb a sárkány/kígyó, amelyik épp felfal egy embert.
Forrás: Boredpanda