A Facebook legfrissebb közlése szerint olyan reklámokkal bombázhatnak a jövőben a közösségi oldalon, melyeket nem tudsz kikapcsolni, ha tetszik, ha nem, nézned kell őket.
A 24.hu cikke szerint a cég azt tervezi, hogy még több videóra kiterjessze az úgynevezett pre-roll hirdetéseket
Ezek a hirdetések a reklámok azon fajtái, amit az általunk választott mozgókép elindulása előtt kötelező megtekinteni legalább üt másodpercen keresztül. Olyan, mint a YouTube-videók előtti hirdetések, csak azokat direkt erre alkotott reklámblokkolókkal meg lehet fékezni.
A Facebook már hónapok óta kísérletezik ezzel a hirdetésformátummal, egy-két helyen és esetben már korábban is lehetett a videók előtt megjelenő reklámokkal találkozni. A folytatásban viszont egyre több esetben bukkanhatnak fel ilyenek, amitől valószínűsítjük, hogy kitéped majd a hajad. Mi biztosan ezt tesszük majd tőlük…