A H&M új kereskedelmi alapokon működő üzletláncot nyit Arket néven, ahol a skandináv minta alapján a kényelem és a vásárlási élmény kerül előtérbe.
A H&M üzletek környezettudatosságuknak és a megfizethető áruknak köszönhetően sok vásárlót vonzanak nap mint nap. Az Arket megnyitásával az a céljuk, hogy jobb vásárlói élményt biztosítsanak, illetve legfőbb szempontjuk a megfizethetőség és a minőség továbbra is, de ez a modern piac nem a tipikus H&M vonalat követi majd.
”Hiszünk abban, hogy fontos a modern vásárlóknak, hogy több különböző márkával találkozhassanak egy fedél alatt, egy csatornán keresztül, hogy döntést hozhassanak, és még kényelmesebben élhessenek” – árulta el az Arket kreatív igazgatója – „A DNA márka időtlen, friss, minőségi és testreszabott. Az időtlenség túlmutat a trendeken, a frissesség pedig kiegészíti ezt: mindig releváns és modern. A minőség nem csak a termékek anyagát jelenti, hanem a gyártási folyamatot is. A testreszabottság pedig azt, hogy eredeti és személyes”
Az első üzlet Londonban nyílik majd, azt pedig Brüsszel, Koppenhága és München követi – derül ki a Glamour cikkéből.