Kihűlt, hideg ételt kapott egy angol család egy tőlük egy köpésre lévő gyorsétteremtől, a futár pedig magasról tett a panaszukra. Ha tudta volna, mi lesz a folytatás, valószínűleg nem makacskodott volna.
Az egész a dél-angliai Gloucesterben történt. A Mirror szerint Fay James és családja többek között pizzát, pizzakenyeret és csirkecsíkokat rendelt, amiért több mint 40 fontot, uszkve 15 ezer forintot fizettek.
A mindössze 8 percre lévő étteremből több mint egy óra alatt sikerült kihozni a család rendelését, ami 40 perccel több idő volt, mint azt a hely jelezte. Ez volt a kisebbik gond. A nagyobbik problémát az jelentette, hogy a rendelt ételek teljesen hidegek voltak, ami meglehetősen bosszantó, ha már ennyit fizet értük az ember.
A család ezt el is panaszolta a futárnak, aki simán faképnél hagyta őket. A férfi nekiállt telefonálgatni, hogy hozzák ki ismét a kaját, ezúttal normális minőségben, de 45 perc alatt annyit sikerült elérnie, hogy az étterem a nagy forgalomra hivatkozva azt mondta, majd három óra múlva tudnak ezzel foglalkozni. Feldobták még, hogy amennyiben ezt kifogásolja a család, másnap meséljék el mindezt a vevőszolgálatnak.
Sok történet itt véget ért volna, Fay Jamesék azonban voltak annyira idegesek, hogy bemenjenek az étterembe, bevigyék a kaját, és várják az üzletvezetőt, aki nem jött. Este 11-kor szóltak nekik, hogy hagyják el a helyet, de a férfi, a nő és két gyermeke azt mondta, inkább marad, amíg nem kapják vissza a pénzüket, vagy térítik meg az őket ért károkat.
Az üzletvezető végül rendőrt hívott, azt állítva a hatóságnak, hogy a család agresszív, ez azonban nem volt igaz. Az egyenruhások azonban azt mondták a menedzsernek, hogy jár a családnak a pénzvisszatérítés. A történet vége az lett, hogy a család kapott egy 50 százalékos kedvezményt, rendőri intézkedésre pedig nem vot szükség.
Az érintett gyorsétterem egyelőre nem kommentálta az esetet.