Az alábbi Peugeot tulaja igen tisztán hallja az idők szavát, ha így nem adja el az autóját, akkor soha sehogy nem fogja eladni.
Despacito-lázban ég az idei nyár, mostanáig 2,5 milliárdnál is többször játszották le Luis Fonsi és Daddy Yankee közös számát a YouTube-on.
Azt is megmutattuk már neked, hogy milyen lett a Despacito magyar verziója, a Jolly-féle Favorito, és milyen rettenetes érzés is, mikor már a mosógépedből az unásig ismert taktusok kúsznak a füledbe.
Ilyen környezetben nem meglepő, hogy a Despacitót felhasználja céljai eléréséhez a magyar. Itt most nem ismerkedésre, csábításra, barátnő-szelidítésre (vagy éppen idegesítésre, ki tudja, ugye?) gondolunk, hanem sokkal profánabbra. Arra, hogy Tatán valaki a Despacitóval próbálja eladni a kocsiját.
A hirdetésre a Vezess.hu talált rá, minden sora arany: